VACATURE
Administratief medewerker
Die ons team komt versterken voor 24 tot 32 uur per week.
Knook Totaal Techniek is een middelgroot installatiebedrijf uit Purmerend met Noord-Holland als werkgebied en 50 jaar ervaring in een groot scala aan projecten. In verband met de groei van ons bedrijf zijn we op zoek naar een administratief medewerkster.
Wij zoeken
Iemand die overzicht bewaart, denkt in oplossingen en snel schakelt tussen verschillende taken. Je werkt graag in een ondersteunende rol en hebt een scherp oog voor detail. Anderen kunnen op jou rekenen voor een correcte en tijdige afhandeling van administratieve processen.
Wat vinden wij belangrijk om een goede start te kunnen maken;
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO-4 diploma, bij voorkeur in administratieve richting;
- Ervaring met MS Office (vooral Excel en Outlook);
- Een grote mate van zelfstandigheid op administratief gebied is een pré;
- Je werkt graag samen in een team en bent gemakkelijk benaderbaar;
- Klantgerichtheid is voor jou iets vanzelfsprekend;
- Je werkt secuur, gestructureerd en zelfstandig;
- Ervaring met Exact of andere boekhoudsystemen is een pré;
Mocht jij jezelf niet in alle eisen herkennen, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Ook dan gaan we graag met jou in gesprek.
Als administratief medewerker ben je een onmisbare schakel binnen het team. Je ondersteunt bij uiteenlopende administratieve werkzaamheden en zorgt dat processen soepel verlopen. Jij houdt zaken op orde, signaleert afwijkingen en weet waar de prioriteiten liggen.
Wij bieden
- Een professionele en familiaire werkomgeving binnen een groeiend dynamisch bedrijf;
- Een uitdagende en afwisselende baan met zowel verantwoordelijkheden als vrijheid;
- Goede beloning, prima arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden tot ontwikkeling en groei;
- En zijn we nog iets vergeten wat jij belangrijk vindt? Maak het bespreekbaar, wij zijn benieuwd.
Bel met ons bedrijf en maak gerust een kennismakingsgesprek, wij maken graag tijd voor jou. Je kunt ons bedrijf bereiken via 0299-621 475.